Uspořádejte vaši svatbu či oslavu v jedinečných prostorách v centru Zlína

Multifunkční sál s kapacitou až pro 208 osob vás nadchne svým moderním minimalistickým interiérem s kouzelným výhledem na celý Zlín. Položení sálu v 10. poschodí vám dodá tu pravou atmosféru "svatby v nebi". Prostor je variabilně uspořádatelný a disponuje soukromým lobby barem a foyer.  Obchodní dům se nachází v samotném centru města s výbornou dostupností a rozsáhlým parkovištěm přímo u domu.

Prostor je vhodný ke svatebním hostinám, rodinným oslavám i večírkům. Součástí pronájmu je také nádherná terasa s posezením, která doplňuje prostor o romantičnost a kouzlo.

Díky variabilnímu uspořádání je prostor vhodný i pro komorní akce v menším počtu osob.

Galerie Desítka má kapacitu až pro 208 osob, dokážeme vám ale prostor přizpůsobit i pro menší počet lidí. Prostor lze využít k rodinným setkáním, degustačním večeřím či skromným oslavám.

  • Výška sálu 2,9 m
  • Rozměr sálu 270 m²
  • Nosnost 350 kg/m²
  • Možnost pronájmu samostnaného foyer (bez sálu) - vhodné pro eventy do 40 osob
  • Vybavení:

technicke_vybaveni

  • Kapacita a možnosti uspořádání stolů v sále:

kapacita_moznost_usporadani_stolu

K vaší svatbě nabízíme kompletní cateringové služby Bistrotéky Valachy. Tým profesionálních kuchařů vám připraví oběd i raut na míru dle vašich požadavků. Možnost studených a teplých delikates tuzemské i zahraniční kuchyně v tradiční i vegetariánské verzi. 
Dle vašich představ a chutí vám cukrářky připraví originální dort na umělecké úrovni, tradiční frgály, vdolečky, zákusky i dezerty. S pomocí zkušených someliéru vám připraví nápojový a vinný lístek na míru.

Široký výběr alkoholických i nealkoholických nápojů. Tým kvalifikovaných baristů, barmanů a someliérů je vám plně k dispozici k přípravě nápojového menu pro vaši akci. 
V nabídce nechybí domácí limonády, kvalitní káva od zahraničních dodavatelů, vína od nejlepších vinařů z Jižní Moravy a zahraničí i prémiové destiláty a kvalitní šampaňské.

 

Doprovodný program
Přenechejte organizaci vašeho eventu zkušeným koordinátorům. Zprostředkujeme vám doprovodný program ke svatbě, oslavě i firemnímu večírku na míru.
  • Kapela/DJ
  • Moderátor
  • Hostesky
  • Fotograf/kameraman
  • Zvukař/osvětlovač
  • Taneční vystoupení
  • Řízená degustace/Barmanská show
  • Květinové aranžmá
a výzdoba sálu

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat. Rádi vám poradíme s vhodným uspořádáním a připravíme individuální nabídku vhodnou právě pro váš event.

E-mail: event@obchodnidum.cz

Tel: +420 577 055 888

GDPR kontakt: gdpr@valachy.cz. Zásady ochrany osobních údajů. Všeobecné obchodní podmínky.


Nezávazná poptávka




Společnost HP TRONIC, s.r.o., IČ 603 23 418, se sídlem náměstí Práce 2523, Zlín 760 01 zpracovává Vámi poskytnuté osobní údaje za účelem konání akce. Máte právo na přístup k osobním údajům, na jejich opravu, výmaz, přenos osobních údajů, omezení zpracování, právo vznést námitku nebo podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů. Více informací o ochraně osobních údajů naleznete zde.