Uspořádejte vaši svatbu či oslavu v jedinečných prostorách v centru Zlína

Multifunkční sál s kapacitou až pro 208 osob vás nadchne svým moderním minimalistickým interiérem s kouzelným výhledem na celý Zlín. Položení sálu v 10. poschodí vám dodá tu pravou atmosféru "svatby v nebi". Prostor je variabilně uspořádatelný a disponuje soukromým lobby barem a foyer.  Obchodní dům se nachází v samotném centru města s výbornou dostupností a rozsáhlým parkovištěm přímo u domu.

Prostor je vhodný ke svatebním hostinám, rodinným oslavám i večírkům. Součástí pronájmu je také nádherná terasa s posezením, která doplňuje prostor o romantičnost a kouzlo.

Díky variabilnímu uspořádání je prostor vhodný i pro komorní akce v menším počtu osob.

Galerie Desítka má kapacitu až pro 208 osob, dokážeme vám ale prostor přizpůsobit i pro menší počet lidí. Prostor lze využít k rodinným setkáním, degustačním večeřím či skromným oslavám.

  • Výška sálu 2,9 m
  • Rozměr sálu 270 m²
  • Nosnost 350 kg/m²
  • Možnost pronájmu samostnaného foyer (bez sálu) - vhodné pro eventy do 40 osob
  • Vybavení:

technicke_vybaveni

  • Kapacita a možnosti uspořádání stolů v sále:

kapacita_moznost_usporadani_stolu

K vaší svatbě nabízíme kompletní cateringové služby Bistrotéky Valachy. Tým profesionálních kuchařů vám připraví oběd i raut na míru dle vašich požadavků. Možnost studených a teplých delikates tuzemské i zahraniční kuchyně v tradiční i vegetariánské verzi. 
Dle vašich představ a chutí vám cukrářky připraví originální dort na umělecké úrovni, tradiční frgály, vdolečky, zákusky i dezerty. S pomocí zkušených someliéru vám připraví nápojový a vinný lístek na míru.

Široký výběr alkoholických i nealkoholických nápojů. Tým kvalifikovaných baristů, barmanů a someliérů je vám plně k dispozici k přípravě nápojového menu pro vaši akci. 
V nabídce nechybí domácí limonády, kvalitní káva od zahraničních dodavatelů, vína od nejlepších vinařů z Jižní Moravy a zahraničí i prémiové destiláty a kvalitní šampaňské.

 

 
 
Doprovodný program
Přenechejte organizaci vašeho eventu zkušeným koordinátorům. Zprostředkujeme vám doprovodný program ke svatbě, oslavě i firemnímu večírku na míru.
  • Kapela/DJ
  • Moderátor
  • Hostesky
  • Fotograf/kameraman
  • Zvukař/osvětlovač
  • Taneční vystoupení
  • Řízená degustace/Barmanská show
  • Květinové aranžmá
a výzdoba sálu

 

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat. Rádi vám poradíme s vhodným uspořádáním a připravíme individuální nabídku vhodnou právě pro váš event.

E-mail: event@obchodnidum.cz

Tel: +420 577 055 888

GDPR kontakt: gdpr@valachy.cz. Zásady ochrany osobních údajů. Všeobecné obchodní podmínky.