Hledáte vhodné místo pro uspořádání firemní nebo společenské akce v centru Zlína se zajímavou gastronomií? V Obchodním domě s panoramatickým výhledem najdete to pravé zázemí pro akci dle vašich představ až pro 250 osob. 

Šest moderně vybavených konferenčních sálů poskytuje komfortní prostředí s variabilním uspořádáním prostoru a zasedáním až pro 120 osob. Rádi Vám také připravíme kvalitní gastronomické služby a doprovodný program.

Konferenční prostory jsou ideální pro:

  • konference
  • školení
  • porady
  • jednání
  • firemní prezentace
  • teambuildingy
  • workshopy
  • semináře
  • oslavy
  • cateringy

 

CENÍK, VYBAVENÍ A TECHNICKÉ PARAMETRY  //  KONTAKT: recepce.ODZlin@hptronic.cz

 

 

 
 denní světlo
 
 zatemnění
 
 klimatizace
 
 catering
 
 dataprojektor
 
 wifi
 
 plátno
 
 parkování
 
 ozvučení
 
 variabilní uspořádání
 
 extra vybavení
 
 bonus: výhled na Zlín
 

Škola vaření

Proměňte čas strávený s kolegy v příjemný zážitek plný chutí a vůní. V nové kuchařské škole Bistrotéky Valachy pro Vás připravíme kurz na míru.

Ideální kapacita kurzu je 14 osob a obsahuje 2-3,5hodinový program se spoustou zábavy a gastronomie

Catering v prostorách Obchodního domu Zlín

V Bistrotéce Valachy si můžete pochutnat na firemních snídaních, poledních obědech, večerním menu a cateringu s kapacitou až 250 osob. (více informací)

Originální pivnice Budvarka také láká na polední menu i kompletní sortiment z produkce pivovaru.

 


Bar 1931 firemní večírek

V Baru 1931 si můžete dopřát popracovní drink, nebo využít atraktivních prostor baru pro uspořádání firemního večírku, pro který Vám rádi domluvíme i speciální program v podobě deglustace vína či vybraných destilátů, cateringu z kuchyně Bistrotéky Valachy, nebo občerstvení v podobě tapas.

 

Piáno

Zpestřete Vaši akci netradičním hudebním zážitkem! Vámi vybraný konferenční sál vybavíme mobilním piánem, které ožije pod rukama pianisty Jana Jurečky.

 

 
 
 
 
 
Sál Uspořádání  (U,I  / divadelní / školní) cena do 3 hodin další hodina 10 hodin
1 a 6 8/16/8 osob 1 000 Kč 300 Kč 2 750 Kč
3, 4 a 5 16/30/18 osob 1 800 Kč 600 Kč 5 650 Kč
2A+2B 30/60/50 osob 3 200 Kč 1 000 Kč 9 500 Kč
2A+2B+3 50/90/70 osob 4 500 Kč 1 400 Kč 13 600 Kč
2A+2B+3+4 65/120/90 osob 6 000 Kč 1 600 Kč 16 500 Kč

Dokážeme připravit akci v celém Obchodním domě až pro 250 osob.

V ceně je: wifi, ozvučení (mikrofony), projekční plátno, data/video projektor, klimatizace.

Další možnost pronájmu vybavení: flipchart tabule 200 Kč/den.

Ceny jsou uvedeny bez DPH.